Fii tu, fii frumoasa

Life isn’t perfect but your hair can be.

Hei fetelor ! Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre schimbarile look-ului meu. Acum cateva zile stilul meu a avut nevoie de un „refresh” asa ca impulsul meu a fost cel de a ma tunde. Poate ca unii o considera o schimbare benefica sau altii nu, dar eu vad doar avantaje in modificarea aceasta. 

Vreti sa stiti daca exista dezavantaje ? Ei bine , nu ! Pe langa faptul ca tunsoarea mea imi permite sa-mi prind parul, uscarea lui este mult mai rapida iar atunci cand vreau sa-mi pieptan parul termin in 3 minute. Se poate ceva mai bun decat asta ? Dar … nu toata lumea mi-a complimentat noul stil, au fost si oameni care mi-au spus ca nu arat bine, insa fetelor, simtiti-va bine in pielea voastra iar atunci cand credeti ca un anumit lucru este bun pentru voi, merita o sacrificare !

Recomand tuturor o noua schimbare si chiar acest nou look, in cazul in care si voi v-ati sacrificat parul astept poze si mesaje pe pagina de Facebook ( Jora Patricia ).

Kisses, Patricia

Lasă un răspuns

