Instagram

Hei, fetelor ! In ultimul timp aplicatia mea favorita este Instagram. Aici sunt mereu prezenta, postez zilnic articole in Insta Story cat si poze in cronologia mea, citesc comentariile, apreciez pozele altora si rasfoiesc toate conturile a caror aspect imi place.

  • In partea de Insta Story incerc sa postez poze cat mai clare, insotite de un text, un desen sau un sticker pe care aplic si filtre cat mai naturale. Instagram ne permite aici sa verificam cine ne-a vazut postarile, ba chiar sa si blocam accesul unor persoane in cazul in care ne deranjeaza ca ne vad articolele.
  • Cronologia are mult mai multe optiuni precum: ne permite sa fixam o descriere si un link catre un site web dar si sa postam poze pe care sa le editam. De obicei eu folosesc pentru editare filtrul „Lark”, luminozitatea si structura pentru a oferi pozelor un aspect natural. Distrubui pe contul meu o varietate de poze, selfie-uri, portrete, poze cu animalutele mele, din zona de makeup sau fashion si peisaje. Astept parerile voastre despre contul meu de Instagram.

Kisses, Patricia

Lasă un răspuns

